fredag 17 december 2010

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR


Hej på er alla! Vá tycker ni om vädret? I och för sig kan det väl vara mysigt med lite snö men nu går det för långt tycker jag. Man kan ju inte träna så jag klättrar snart på väggarna här. Hoppas verkligen att vi kan komma iväg och träna agility i ridhuset på söndag. Min matte och hennes kompisar söker med ljus o lykta efter någon lokal där vi kan träna lydnad men än har det inte lyckats att finna något.

Nu närmar sig jul och nyår så jag tänkte att jag skulle passa på att önska er alla en riktigt trevlig helg så hörs vi på det nya året!

1 kommentar:

  1. Hej Allan,

    Hoppas att allt är bra med dig och din matte. Här är det ok. Farsan är lite halt igen men det är på bättringsvägen säger matte. Bilbo har överenergi vilket går ut över mig och mitt skägg. Jag som ska ställas i Malmö måste verkligen få ha mitt skägg. Jag ska ju vara så manlig som jag bara kan. SNYGG helt enkelt! Själv LÄNGTAR jag tills agilityträningen kommer igång på gräset. Det finns inget härligare än vår-och sommarkänslan och att vara i "startgropen" för alla roliga äventyr som året bjuder på.

    Jag hoppas att vi ses på utställningar och tävlingar!

    Häsla din matte från oss alla tre & de 2-benta förståss!

    Coolahälsningar
    Ådi

    SvaraRadera