tisdag 23 februari 2010

Bakgrundshistoria


En kall novemberdag, närmare bestämt den 13:e, åkte min matte Bodil flyg och tåg till Tierp där hon blev hämtad av min dåvarande matte Anne-Maria Lindvall. Jag bodde hos henne och min morsa Sigrid (Walliant's Polka Dot) och Bodil kom upp dit för att kolla in mig och min brorsa Don Camillo. Ja så gick det som det gick - kärlek uppstod vid första ögonkastet och som tur var hade Bodil en bur med sig så när hon blev bjuden på lunch av Anne-Maria så passade jag på att gå in och knyta mig och sussa sött i buren för att försäkra mig om att jag skulle få följa med till Trelleborg. Tyvärr hade matte ingen kamera då men BARA för min skull köpte hon en så här kommer första fotot av mig hemma i mitt nya hem och då hade jag hunnit bli 6 mån. gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar