onsdag 24 februari 2010

Vitt vitt vitt........







....så långt ögat når. Näääääär ska det försvinna? Så här såg det ut idag när vi gick vår promenad längs "strandpromenaden" i Trelleborg. Ja d.v.s. längs vattnet nere vid Maxi. Det var INTE skönt i blåsten kan jag säga, men min matte vet att jag inte gillar att ha täcke när jag är i rörelse, så det slipper jag om det inte är olidligt kallt. Hyggligt av henne tycker jag men däremot när jag ska vara stilla (vid träningspauser m.m.) då byltar hon minsann på mig men då tycker jag att det är mysigt.



9 kommentarer:

  1. Du e såååå fin Allan!
    Men vi vill gärna se en bild på matte oxså....

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar! Bild på matte? Ja jag ska be att få låna kameran av henne så ska vi se om jag kan knäppa en bild. Fastnar hon tror du?

    SvaraRadera
  3. Hoppas du inte glömt oss tjejer.
    Gun & Tiffany & Irma.

    Vi saknar dig grabben.... ;-)
    Hoppas du hälsar på i vår

    SvaraRadera
  4. Nääääää - jag glömmer aaaaaaldrig en tjej! Ja jag kommer jättegärna och hälsar på så vi kan leka och busa lite. Eller ni hälsar kanske på oss? Vi får se när det blir lite bättre väder så vi kan rulla runt i gräset.

    SvaraRadera
  5. Hej Allan o matte! Sänder en hälsning från oss, längtar till sommaren så vi kan träffas mycket i kolonin. Kram Josephine, Isabella o Lukas

    SvaraRadera
  6. Hej! Samma här - är så nyfiken på den där Lukas. Vi blir säkert bra kompisar tror jag. När han ser att Isabella och jag är vänner så blir han nog vänligt inställd - eller vad tror du Jossan? Matte sänder kramar!

    SvaraRadera
  7. Lukas e supersnäll mot alla hundar han möter, så det blir säkert inga problem. Kram från oss!

    SvaraRadera
  8. Hej Allan!

    Ska vi busa runt med våra mattar på tisdag när vi ska träna? - tror de iallafall.....

    Rex

    SvaraRadera
  9. Hallå Rex o välkommen till min blogg!
    Ja fy för sören du - på tisdag ska dom få sina fiskar varma - vi kör hårt me dom!

    SvaraRadera