torsdag 22 juli 2010

Hot hot hot.........



.....är det vareviga dag men i förra veckan blev det ännu hottare ska jag säga. Då kom nämligen lilla snygga tjejen Tiffany på besök. Asså ni kan bara inte aaaaaaana så gott hon luktade - wow - den doften kan man ju bara inte stå emot (förlåt lilla Märta). Jag menar man är ju inte mer än hund.......

Tydligen hade våra mattar planerat något över våra huvuden, det förstod vi ju sen. Och vi var ju med på noterna s.a.s. Det blev så hot ett tag så vi fick ta och coola ner oss lite. Tur att våra mattar har köpt kyldukar till oss!

Vi roade oss, Tiffany och jag, medan våra mattar flyttade parasoller och grejade så vi fick skugga hela tiden, för solen vräkte formligen ner. Åsså drack dom kaffe och snackade, och snackade, och snackade..........medan romantiken flödade :-)

Ja, nu börjar alltså väntans tider. Om gudarna vill så hoppas vi på små söta bebisar i mitten av september. Jättespännande!!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag måste ju medge att hon är lite söt...fast inte som mig//Märta

    SvaraRadera