tisdag 9 mars 2010

Idag är allt nattsvart.....


så jag gick och lade mig och drog nåt gammalt över mig. Anneli och Rex kom hit idag och då passade vi på att träna lite nere i tvättstugan när matte ändå tvättade. Ja jag får väl erkänna att jag inte var så där på hugget idag men jag tyckte ju att det var lite kul att Rex var där så jag blev lite ofokuserad. Matte överdriver såklart och sa nånting om att det var inte en siffra rätt nånstans och så här dåligt har det inte gått på länge. Ja som ni förstår blev jag lite nedslagen då. Fast nu på kvällskvisten piggnade jag till och när vi tog en liten träningstrudelutt i lägenheten så var jag hur duktig som helst och gick som en klocka som jag ju ALLTID gör när matte och jag är ensamma!! Jag fattar inte varför hon gör så stort väsen av det där och promt måste ha mig till att göra det där i alla lägen - det räcker väl att jag gör det när vi är ensamma eller vad tycker ni andra? Hon bara yrar om tävlingar - det struntar väl jag i! Jag måste nog försöka uppfostra henne lite bättre. Har ni några tips kompisar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar