söndag 28 mars 2010

Upp i ottan - usch!


Idag hade matte och jag bestämt att vi skulle träna agility för Emelie och Jens. Vi skulle börja kl 8 och det tycker jag är alldeles förfärligt tidigt. Och inte blev det bättre av att vi gick över till sommartid inatt. Som tur var kom matte ihåg det, fast det var i sista minuten.
Vi var 10 kompisar som tränade, 5 stora och 5 små. Det var jätte-jättekul tyckte jag med kluriga och svåra banor som jag inte hade något som helst problem med men det hade däremot matte. Så hon visade ju mig fel ibland och då blev det ju som det blev men det skyller jag helt på henne. Hoppas att hon lärde sig nåt i alla fall som vi kan ha nytta och glädje av i den fortatta träningen. Matte sa att det var mycket givande och att hon fick många nya saker att fundera på och försöka arbeta med.
Nu är vi hemma och är helt slutkörda så här blir absolut inget nyttigt gjort utan vi bara slappar hela eftermiddagen och kvällen. Skööööööönt........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar