tisdag 2 mars 2010

Flingor stora som Frolic


Asså bara titta hur det såg ut när jag kikade ut genom vårt fönster i eftermiddags! Flingorna var faktiskt minst lika stora som Frolic - fast utan hål i - fyyyyyy attan! Jag som blev så i gasen igår när jag hittade träd med gräs runt om på flera kvadratmeter. Jag blev så lycklig att jag bara sprätte o sprätte o sprätte.... vilken härlig känsla med gräs under fötterna!!! Men som tur var smälte dom där hemska snöflingorna undan ganska snabbt så vi hoppas på att våren är på väg. Solen tittade också fram rejält emellanåt men det var verkligen växlande för när matte och jag tog en promenad längs stranden så blev himlen plötsligt svart och det började hagla.
Hur som helst så är jag glad för inköpet matte gjorde. Hon tog mig med och körde till Kirstens affär och köpte lite nytt godis och en jääääättefin tjock apportbock. Wow! Den tyckte jag om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar