torsdag 4 mars 2010

Promenad i solskenet



Idag hade vi underbart väder, strålande sol och runt nollstrecket, så matte och jag tog en tur med mina kompisar Murpy och Jackson. Ja deras matte Tina var också med. Vi gick en härlig promenad längs stranden där vi sprang och busade och gjorde en massa fynd m.m. Bortsett från allt spännande på marken så upptäckte jag att Tina hade supergott godis i fickan! Jackson har vuxit till sig betydligt och är mycket roligare att leka med nu när han blivit lite större.

Vill bara berätta att min tjej Märta har fått en hemsida, ja hon delar den ju såklart med sin matte Vicktoria och sina två rottissambotjejer Beckie o Dixie. Kolla gärna den! Adressen är : www.123minsida.se/Griffweilers

2 kommentarer:

  1. Vad kul att vara så många griffoner önskar det fanns fler på min ö!Märta hälsar att hon saknar sin kille:-)

    SvaraRadera
  2. Hej Tomas! Förhoppningsvis kommer dom........ och med lite tur kanske nån stannar hos er och kanske t o m nån annan på ön! För vi leker så jädrans bra ihop och har så kul. Hälsa Märta att det är ömsesidigt :-)

    SvaraRadera