onsdag 25 maj 2011

Kvällens träning på TBK





Jag är så stolt över min lille son Chivaz så jag kan spricka! Såg honom gå rallylydnad med matte Anneli ikväll ute på klubben. Oj så duktiga dom var :))

Sen tränade matte och jag lydnad och jag var lite kass i några moment för jag blev lite störd av olika grejer så mitt fokus var inte riktigt där det skulle (förlåt matte). Sen blir jag lite ledsen när matte blir missnöjd och då blir det ju ännu sämre. MEN sen så spottade jag i tassarna och kom igen starkt till hennes stora förtjusning. Gjorde både ruta och vittringsprov med stor bravur minsann - hurra!! Och som ni förstår öppnade matte rejält på korvgömman då - mums :))

Här kommer lite bilder. Här kan ni se hur min kompis Terra blev fullständigt tröttkörd av sin matte Lena. Nä jag skojar bara, Lena är jättesnäll. Hon och jag har ett korvförhållande <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar